fredag 27 januari 2012

FREDAG... Helg.. jobbarhelg... :(

Nu är det fredag och för många innebär det ledigt i helgen.. men jag ska jobba...
Hela lördagen 7:15-16 och delad tur på söndag...
Sedan ledig måndag .. skönt

Men jag känner mig riktigt duktig idag. Gick upp före nio, har hunnit storhandla, baka , och lagat middag , dessutom har jag vikt kläder... Jag har dessutom röjt undan på bordet i vardagsrummet. känner mig duktig..
Känner dock att jag har en huudvärk som kommer smygande...men hoppas det bara är så.. smygande .. och att den inte bryter ut.. ska ta en tablett i förebyggande syfte,,

Ska ta en powernap innan jag ska jobba också.. på ca en halvtimme... det behövs..

Gjorde nästan klart alla kurspaketen i går.. ska bara komplettera det sista .. det får jag göra i morgon  efter jobbet .. för nu ORKAR jag inte tänka...

Detta får bli allt...
Ha en trevlig hemmakväll ,.....

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar