måndag 30 januari 2012

Måndag

Måndag kväll...

Den här dagen gick också fort. snart är den över och har inte gjort mycket, men det behöver man inte när man är ledig..... :)

Vi tog en lunch på Sallys idag .. eller rättare sagt det blev den mat vi åt idag...
Men ska äta lite varm macka nu..
Jag syndade dock med en cola idag. Inte bra ... men jag hoppade över latten idag så det går väl på ett ut. Drack en latte på förmiddagen istället.. skulle gjort mer idag men så blev det inte...

Tänkte stansa ut lite ballonger och lägga färdigt i påsar... så jag bara har att sälja sedan..
Ska även stansa ut lite påskdekorationer och lägga ut i gruppen Allt om utstansat på FB...

När jag ska börja mitt NYA liv det vet jag inte men det finns ju NYA måndagar som min kompis Nina sa..:)

Jag MÅSTE ta tag i min träning nu.. men frågan är när.. :).. Får börja planera..min tid ordentligt,, KANSKE tar tag i min träning till helgen... vi får väl se...

Lägger upp ett foto på mig och min kompis Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar