fredag 20 januari 2012

¨Jaha .. så va det fredag kväll, vart tog denna dagen vägen?

Kom upp alldeles försent...vakna halv tio.. mycket utvilad.

Åt frukost, fixade ihop en liten present till min arbetskompisAnns Barnbarn Wilma.
Och hörde av Ann nu att hon gillade det..Roligt.

Har varit en sväng på MAXI och uppdaterat kylskåpet.. och gjorde en kycklingpaj i kväll, blev lyckad.
Ska om en liten stund intaga efterrätten : Chokladpudding. Ingen nyttig sak men gott! Denna vecka blev inte precis "Mitt nya liv" men det finns ju fler måndagar....
Jag tror att jag ska satsa på måndag den 30/1 istället så hinner jag planera lite mera... Ska planera vad jag ska äta till lunch på jobbet.
Funderar på att göra baguetter med nyttiga innehåll.. och självklart baka dem själv... Ska bara komma på bra fyllningar också... :).. Självklart står sallader på schemat också.. oh det finns det ju en massa olika tt planera..

AVSLUTAR även idag med något jag skapat:
Denna lykta gjorde jag i höstas. Fanns med i tidningen inzpira.. blev bara denna för jag hann inte göra flera. Ganska pilligt men bra beskrivning. ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll..

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar