lördag 21 januari 2012

Lördag kväll-

Även denna dagen gick fort :)
Nu har vi varit på bio i Göteborg och tittat på " The Stig-Helmer-story... den var rolig och det blev många skratt... Filmen var speciell , ingen direkt " handling" utan ett film med mycket tillbakablickar.. den var Rolig ialla fall....
Innan vi gick på bio så var vi och käkade på " Restaurang Söder" en restaurang att rekommendera...
 Bra priser.
Trevlig personal.Jag tog en hawaii -pizza och cola.

Det blev även en snabb sväng in på Inex där jag inhandlade en stämpeldyna , en stämpel och två pennor.

Nu är vi hemma igen i hemmets lugna vrå.. eftersom mina föräldrar ska komma i morgon så ska jag småplocka redan ikväll.  Tänkte bjuda på Kyckling -Hula hula.. det är så att min granne Marie har vunnit i en tävling hos guldfågel.se med detta receptet.. så jag tänkte försöka göra den men som det ser ut nu så jag vet jag inte om jag har alla saker hemma som behövs i såsen så jag kanske får göra en annan variant .. vi får se...
Vädret är ju inget vidare ute heller...en massa snö... usch .. men måste fixa dricka också i morgon...

Nu ska jag ta mig nåt att dricka...och avslutar mina rader för idag...
/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar