torsdag 19 januari 2012

Torsdag kväll...

Ja , så var det torsdag.. och den här dagen började inge vidare.
Blev fruktansvärt arg och ledsen i morse på jobbet. Mådde skit hela förmiddagen.
När jag slutade klocan 11:a gick jag raka vägen till stan och besökte bla. pappersbiten.
Köpte bla. lite mönstrade papper som jag ska ha till min onlinekurs och övrigt pyssel.

Mitt nya liv har redan "skitit" sig .. köpte baguette och en cola på Sallys och tog med hem.
När jag sedan ätit detta så lade jag mig i sängen  och tittade på lyxfällan och somnade nästan.

När Peo stuckit till jobbet så tände jag en brasa i kaminen.. och har börjat så smått att plocka med kortkiten till min onlinekurs.. eller man kan väl nästan kalla det distanskurs. Ska bli roligt att testa detta..


Här är ett kort som jag gjort

ett bröllopskort i 3D..
När jag började mitt pysslande med kort så var det just 3d  bilder jag mest hade på mina kort.
Jag gillar alla sorters 3d-ark men dem som är förstansade är bäst då det är jobbigt att klippa en massa i längden..

Funderar på att sätta mig i mitt rum men jag tror att jag sitter kvar vid Tv:n ett tag till beror på vad det är på Tv?
Var visst inget roligt så ...
Nä, detta blir allt idag
Ha de bra mina vänner..
Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar