onsdag 18 januari 2012

I dag är det onsdag och dagen har väl börjat hyfsat bra.
Men mitt nya liv att leva sunt började inte idag heller så bra.
Efter att varit på mammografiundersökning köpte jag lite godis för att trösta mig. j

Jag har satt en deg också, ska baka två havrelimpor.. får hoppas att dem blir lyckade... :)
Nu ska jag bara komma på vad jag ska äta innan jag går till jobbet också... tror det får bli nåt enkelt.. som falukorv och makaroner eller nåt.. vi får väl se.. :)

Jag utlovade ett recept här till min arbetskompis Carina..det kommer jag lägga in i morgon för jag har inte orken att skriva in det här idag.
Idag väntar jag dessutom på mitt paket från scrapbruket  på charlottenbergsvägen som  just nu anlände till Preem macken , det min vän Eva och hennes man Lars som äger macken.
 Mycket trevlig personal .....

I morgon torsdag slutar jag klockan 11:a . sen ska jag gå och gotta mig med lite nytt på pappersbiten. Vill köpa mer av pappersserien Pion och vad det nu va mer som hade kommit...

Kanske ta mig en lunchmacka på Sallys, funderar på att kolla med Annika om hon vill hänga på annars så går jag själv... :)

Nu ska jag Facebooka lite och kika om det hänt något nytt ...
Ha en bra dag!
/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar