tisdag 24 januari 2012

tisdag -kväll . nästan natt

JAha, så hann jag inte skriva igår  :)
Men vad gör det :) får skriva desto mera ikväll..

Dagen har varit bra... hyfsat lugnt på jobbet..

och det där med mitt nya liv kan vi ju diskutera hur det blir med det.. jag har redan syndat så det är kört denna vecka också... :) , köpte visserligen sallad idag till lunch mensedan efter jobbet gick jag till hemmakväll och köpte lösgodis och pepsi... och sedan gick jag till McDonalds och tog kycklingburgare, pommes och cola. Avslutade kvällen med varm choklad och två rostade brödskivor..

Men måste bara berätta vad som hände tidigare i kväll....
Vid 7-snåret ringde det på dörren och efetrsom jag pratde med min bästa kompis Nina i telefon bad jag henne vänta i luren..
då var det en tjej som ville sälja fisk och jag sa nej , jag är inte intresserad.. så efter flera nej tack och även rädd för att Musse skulle smita ut så accepterade hon ett nej. När jag sedan sa till Nina vad det var så var vi överrens om att en lapp med NEJ TACK till försäljare och Jehovas vittne var en bra ide...
Sen tog det bara 10 minuter så knacka det på dörren.. oj tänkte jag , nu är det grannen.. men då står en kille utanför och frågade om jag ville ha "blodkorv,isterband eller pitepalt." jag fatta ingenting.. då vosade sig att han skämta och han ville också SÄLJA fisk men förklarade att det redan varit en tjej här , han försökte även han att sälja men gav sig ganska snart...gav mig en broschyr,,,
Jösses , vad vi skrattade,, nina och jag...

JA, det var väl allt som hände idag--
I morgon ska jag ställa mig och stansa ut till kurspaketen,, och försöka få iväg dem..och dem andra paketen också. de sålda brevpaprena och betalda,, :) , sen ska jag träffa Malin i morgon eftermiddag också.. ska bara se till att få värme i bilen innan så att bilen inte är helt igenfrostad :)

Nu är det slut för idag..... :)
kramizar Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar